“Dostaňte nás do novin nebo do televize a je jedno s čím.” Tak pokud máte takovou představu o PR, tak to budete asi trochu překvapeni, co s Alžbětou Fridrichovou a Jakubem Křenkem z agentury Adison rozebíráme.
Doby, kdy PR bylo vnímáno jen jako vztahy s novináři, jsou dávno ty tam. PR by značky (nejen podle Adisonu) měly vnímat jako něco komplexního, co se prolíná všemi jejími aktivitami. Společně rozebíráme, co to přesně znamená, jak na to a další témata:
✅ Co je vlastně PR?
✅ Proč to není jen o tom, dostat klienta do médií?
✅ Jak se do značky integruje moderní PR postupy?
✅ Kdy je vhodné zapojit PR?
✅ Jak se PR změnilo v období covidu.
✅ Brand safety a influenceři
✅ Jak do PR zapadají placené kanály?
✅ Krizová komunikace jako velmi opomíjené téma
✅ Proč wokewashing nemá dlouhodobě šanci?
✅ Jak vyhodnocovat PR aktivity a jak to vypadá s Share of Voice a Share of Search
Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: