Značky a PR

Episode 7
55:59

“Dostaňte nás do novin nebo do televize a je jedno s čím.” Tak pokud máte takovou představu o PR, tak to budete asi trochu překvapeni, co s Alžbětou Fridrichovou a Jakubem Křenkem z agentury Adison rozebíráme.

Doby, kdy PR bylo vnímáno jen jako vztahy s novináři, jsou dávno ty tam. PR by značky (nejen podle Adisonu) měly vnímat jako něco komplexního, co se prolíná všemi jejími aktivitami. Společně rozebíráme, co to přesně znamená, jak na to a další témata:

✅ Co je vlastně PR?

✅ Proč to není jen o tom, dostat klienta do médií?

✅ Jak se do značky integruje moderní PR postupy?

✅ Kdy je vhodné zapojit PR?

✅ Jak se PR změnilo v období covidu.

✅ Brand safety a influenceři

✅ Jak do PR zapadají placené kanály?

✅ Krizová komunikace jako velmi opomíjené téma

✅ Proč wokewashing nemá dlouhodobě šanci?

✅ Jak vyhodnocovat PR aktivity a jak to vypadá s Share of Voice a Share of Search

Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: 

🔊 Apple Podcasts

🔊 Spotify 

🔊 Google Podcasts 

🔊 Audioboom

Tento podcast jsme nahrávali v Podcast Clubu. A jsme 🖤

Meet your hosts:

Jakub Křenek

Host

Alžběta Fridrichová

Host

Pavel Cahlík

Pavel Cahlík

Brandový stratég @ Jsem na značky!

a
Instagram:
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Elsewhere: