Řešit právníka v začátku podnikání některým připadá jako myslet na rozvod při plánování svatby. S Petrou Dolejšovou – asi nejznámější tváří českého marketingového práva, se v této epizodě snažíme tento stereotyp vyvrátit.
Ale nejen to. S Petrou jsme si povídali především nikoliv však výlučně () o:
Nejčastějších právních přešlapech značky
Proč by měli řešit specializaci svého právníka a nejen na začátku svého podnikání
Proč je důležité mít strategii
Nevyhnuli jsme se se ani GDPR a probrali jsme, proč by to podnikatelé neměli řešit jen kvůli Úřadu.
Dvě aktuální kauzy: Rohlík x Tesco a McDonald’s x Bagaterie Boulevard
Proč by měla každá značka řešit krizovou komunikaci předem?
Tak si nás poslechněte až do konce!
#brandhunters #brand #pravoaznacka
Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: