Osobní značka

Episode 8
50:30

Z osobní značky se pomalu stává buzzword brandingu. Vyrojila se spousta ověřených postupů a návodů, jak ji vybudovat. A stejně tak s Jakubem / Pavlem vídáme spoustu gurus, kteří vám tyto postupy chtějí prodat.

Proto jsme si s v tomto díle vzali na mušku právě téma osobního brandingu. Je to náš nejostřejší díl a je nám naprosto jasné, že si tím kamarády neuděláme 🤷‍♂️ Ale jde nám jen o to, aby vaše (osobní) značka byla v bezpečí před dravci.

Co v epizodě otevíráme?

✅ Rozdíl mezi osobní značkou a prací s obsahem na sociálních sítích.

✅ Rozdíl mezi osobností a osobní značkou

✅ Postup, jak začít budovat osobní značku a kdy s tím začít?

✅ Proč jsou pro budování osobní značky důležité hodnoty ?

✅ Bavíme se o USP, UVP a UBP

✅ Dáváme příklady osobních značek, které jsou podle nás synonymem úspěšných strategií

✅ Ukazujme, kterým chybám se při budování osobních značek vyhnout.

Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: 

🔊 Apple Podcasts

🔊 Spotify 

🔊 Google Podcasts 

🔊 Audioboom

Tento podcast jsme nahrávali v Podcast Clubu. A jsme 🖤

Meet your hosts:

Pavel Cahlík

Pavel Cahlík

Brandový stratég @ Jsem na značky!

Jakub Kantor

Jakub Kantor

Brand Stratég | Kantor Studio

a
Instagram:
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Elsewhere: