Myslíte si, že startupy brand ze začátku své existence řešit nemusí? Že je důležitý produkt a delivery? Tak to máte pravdu jen z části. Malé části. S Michalem Nogou, který stojí za veleúspěšným Madmonqem se bavím o tom, jak by startupy měly přistupovat k budování značky a dalších tématech spjatých s honbou za bájným jednorožcem.
Uslyšíte tedy třeba:
✅ Proč je pro startupy extrémně důležité brzo vydefinovat vlastní misi a vizi
✅ Jak konkrétně vypadala brandová strategie Madmonqu nejen v začátcích.
✅ Proč jsou některá investorská odmítnutí vlastně dobré a jak vás posunou.
✅ Proč diferenciace pro startupy dává smysl.
✅ Kdy se v statupu oddělí značka od produktu samotného.
✅ Na konkrétním příkladu proč je extrémně důležité řešit právní ochranu značky v jejím začátku.
Krom toho i spoustu Michalových tipů pro startupisty a všechny, kteří třeba o podnikání zatím jen uvažují.
Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: