Petra Jankovičová je zakladatelka agentury Triad, nově CMO ve společnosti Madmonq a dlouholetá členka prezidia AKA, kde si vzala na starosti téma Brand Safety. Je to pro vás neznámý pojem? Tak to tato epizoda změní. A ideálně si ho obratem zařaďte do svého slovníku.
Bezpečnost značky nebo-li brand safety není jen o její právní ochraně. Zahrnuje toho daleko více a značky by celou problematiku měly řešit komplexně. S Petrou jsme mimo jiné probírali:
Co je to vlastně Brand Safety?
Jaký je rozdíl mezi Brand Safety a krizovou komunikací?
Brand Safety a fake news
Jak přistupovat k aktivismu se zohledněním Brand Safety?
Co je nedůležitější v Brand Safety?
Influenceři a Brand Safety! Jde to vůbec dohromady?
Jak naplánovat Brand Safety a na nic nezapomenout?
Proč je důležité vědět, jak fungují reklamní systémy.
A určitě budou padat i konkrétní příklady a aplikace na reálných značkách.
Tak se pohodlně usaďte a začněte s námi plánovat bezpečnost své značky.
Zásady BrandSafety, které Peťa zmiňuje najdete zde.