Brand audit

Episode 4
39:22

Tentokrát se značkám podíváme pořádně na zoubek. Každý z nás vnímáme brand audit trochu jinak. Respektive ho používáme na jiných místech a při jiných příležitostech a v jiné hloubce. Ale i když k němu přistupujeme z různých směrů, je pro nás naprosto neodmyslitelnou součástí naší práce.

Tentokrát bez hosta, ale i tak jdeme pořádně do hloubky. A přiznáváme, jedna část se nám trochu zvrtla do kritiky marketingové “strategie.”

Tuto epizodu si dejte, pokud chcete vědět:

✅ Co to vlastně brand audit je a jak ho použít.

✅ Proč to fakt není marketingová strategie

✅ Proč je důležité načínat s marketingem “uprostřed”

✅  Jaký je vztah značky a výkonnostního marketingu a proč ho značka potřebuje a on potřebuje značku.

✅  Dotkli jsme se i startupů a jejich začátků s brandingem a využití brand auditu.

Poslouchat nás můžete na vaší oblíbené podcastové platformě a YouTube.

Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: 

🔊 Apple Podcasts

🔊 Spotify 

🔊 Google Podcasts 

🔊 Audioboom

Tento podcast jsme nahrávali v Podcast Clubu. A jsme 🖤

Meet your hosts:

Pavel Cahlík

Pavel Cahlík

Brandový stratég @ Jsem na značky!

Jakub Kantor

Jakub Kantor

Brand Stratég | Kantor Studio

a
Instagram:
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Elsewhere: