Tentokrát se značkám podíváme pořádně na zoubek. Každý z nás vnímáme brand audit trochu jinak. Respektive ho používáme na jiných místech a při jiných příležitostech a v jiné hloubce. Ale i když k němu přistupujeme z různých směrů, je pro nás naprosto neodmyslitelnou součástí naší práce.
Tentokrát bez hosta, ale i tak jdeme pořádně do hloubky. A přiznáváme, jedna část se nám trochu zvrtla do kritiky marketingové “strategie.”
Tuto epizodu si dejte, pokud chcete vědět:
✅ Co to vlastně brand audit je a jak ho použít.
✅ Proč to fakt není marketingová strategie
✅ Proč je důležité načínat s marketingem “uprostřed”
✅ Jaký je vztah značky a výkonnostního marketingu a proč ho značka potřebuje a on potřebuje značku.
✅ Dotkli jsme se i startupů a jejich začátků s brandingem a využití brand auditu.
Poslouchat nás můžete na vaší oblíbené podcastové platformě a YouTube.
Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: