Další díl BrandHunters se zaměří na osobní značku. Téma, které je často skloňované, ale na konci z něj většinou zbude jen leštění ega na LinkedInu.
Marie Petrovová na to šla jinak. Za svoji dosavadní kariéru vystřídala malé, ale i velké značky. Od nuly vybudovala (nyní) jasně vyprofilovanou osobní značku, aby nakonec pomáhala největší pojišťovně světa komunikovat své sdělení v Česku. Marie má i vlastní podcast Černovlásky a angažuje se v projektu Ženy 50+.
✅ Jak to všechno jde dohromady a jak jé to je budovat osobní brand a značku zaměstnavatele najednou?
✅ Jaké je to je budovat osobní značku po padesátce?
✅ Co všechno osobní značka umožňuje a co naopak znemožňuje?
✅ Jaké je to nastoupit s osobní značkou do korporátu.
Poslouchejte nás i na vaší oblíbené podcastové platformě: